یو تجارت

جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

 

 

درج لينک وب سايت شما ...

تالار گفتمان یوتجارت، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و کسب و کار اینترنتی خود شوید.

آموزش تعداد متنها: 1

مرتضی جدایی  (10:34   1394/12/19)

معرفي 30 لغت پرکاربرد و تأثيرگذار براي جلب نظر مشتريان در بازاريابي و فروش
جلسه اول
آیا می دانید چه لغات و عباراتی می تواند موجب ایجاد انگیزه در مشتری شود؟ البته باید توجه نمود که لغات و عبارات، در زمان و جایگاه مختلف، اثرگذاری متفاوتی خواهند داشت. به همین دلیل، به‌کارگیری آنان باید با هوشمندی خاصی صورت پذیرد.
با توجه به اهمیت این موضوع، 30 لغت پرکاربرد و تأثیرگذار که برای جلب نظر مشتریان در بازاریابی و فروش کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند مؤثر باشند را انتخاب کرده ایم که در زیر به شرح آن ها می پردازیم:
1- شما You : در مورد خودتان ننویسید، در مورد مشتری نوشته و او را مخاطب قرار دهید.
2- دلیل Because : برای مشتری دلیل و علت انجام عمل را بیان نمایید.
3- رایگان Free: رایگان بودن یک‌چیز برای ما جذاب است. این‌طور نیست ؟
4- ارزش Value: برای مشتری باید تشریح نمود که چه چیزها را کسب و از محروم شدن از چه چیزی‌هایی جلوگیری می‌گردد.(مثل پول، بهاء،قیمت،هزینه)
5- گارانتی / تضمین Guaranteed : برای حداقل نمودن درصد ریسک مشتری باید احساس نماید که در این معامله، موارد بسیار را به دست آورده و چیزی از دست نخواهد داد.
6- شگفت‌آور Amazing : مشتری به ندای چیزی پاسخ مثبت خواهد داد که بسیار خارق‌العاده و شگفت‌انگیز است.
7- آسان Easy : برای مشتری، رفتن به مرحله بعد خرید را ساده نمایید، تا نشان دهید که چگونه زندگی با بهره‌گیری از خدمات و محصولات شما می‌تواند راحت و آسان باشد.
8- کشف Discover: برای مشتری باید چیزی جدید و ناشناخته در محصول و خدمت شما وجود داشته باشد چیزی که یک مزیت و منفعت عالی برای مشتری به همراه داشته باشد.
9- همین‌الان اقدام کن Act now : مشتری به اقدام فوری ترغیب و تشویق نمایید و کمبود زمان برای دستیابی به پیشنهادهای عالی خود را به آنان گوشزد نمایید.
10- هر آنچه بخواهی، Everything included: این محصول یا خدمت، هر آنچه بخواهید در مسیر رسیدن به اهدافتان، برای شما به همراه دارد.
***با سایت یو تجارت در جلسات بعدی آموزش همراه شوید با تشکر***

کد: 844گروه: آموزش



ثبت متن در تالار گفتگو

موضوع مورد بحث: آموزش

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

7