جستجو در تالار گفتگو
روز
ماه
سال
گروهها:
آموزش
- دعوت به همکاری
- پیشنهاد
- تیم ارزیابی قیمتها و پورسانتها
- هدیه ها به بازاریابها
- افزایش فروش
- حساب فعال طلایی
- گزارش مشکل
- شکایت
- زیرمجموعه
- ایستگاه آگهی
- ثبت سفارشات سرکاری و مزاحم
- گزارش هر گونه تخلف
- غیر فعال شدن محصولات
- بررسی کالاها و فروشندگان
- روشهای کسب درآمد
- ایمیل مارکتینگ
- معرفی فروشندگان معتبر
- تبلیغات خارج از اینترنت
- تغییر قیمت و پورسانت محصولات
- کسب درآمد از طریق وبلاگ
- تاثیر تخفیف بر روی پورسانت سفارش
- ارتباط بازاریاب با فروشنده
- پرداخت آنلاین
- بخش کدهای اختصاصی
تالار گفتمان یوتجارت، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و کسب و کار اینترنتی خود شوید.
معرفي 30 لغت پرکاربرد و تأثيرگذار براي جلب نظر مشتريان در بازاريابي و فروشجلسه دوم 11- هرگز Never: به مزایا و منافع منفی نیز اشاره نمایید. مانند|دیگر نگران نباشید| و یا |اضافه پرداخت نکنید|.12- جدید New : خدمت و محصول ما ، حرفی نو در صنعت ماست. ما رهبری روندهای جدید را بر عهدهداریم.13- صرفهجویی Save : یکی از قدرتمندترین کلمات در جهت تمایل مشتریان به حفظ و ذخیره وجوه نقد و یا صرف جویی در زمان است.14- اثبات Proven : به خاطر داشته باشید که محصول، خدمت و یا کسبوکار شما آزمون خود را پس داده و درست است.15- امن و مؤثر Safe and effective : اثبات ریسک حداقلی از جهت سلامت و ضررهای احتمالی.16- قدرتمند Powerful : اجازه دهید تا مشتریان از قدرت محصول یا خدمات شما مطلع گردند.17- نتایج واقعی Real results : نتایج پس از خرید برای مشتری از همهچیز برای مشتری مهمتر است.18- راز Secret : تمام افراد موفق نیستند ، حتماً یک رمز و رازی درراه رسیدن موفقیت آنها وجود دارد. اجاره دهید که مشتریان به راز و رمزها دست یابند.19- حرف تعریف The : زمانی از این حرف استفاده میگردد که بخواهیم بگوییم، |راهکار ما، راهکار نهایی است|. مثل” The 20 tips forMarketing and Selling Success in B2B sector”20- فوری Instant : برای مشتری دسترسی فوری به خدمت یا کالا، بسیار جذابتر از منتظر ماندن است.***با سایت یو تجارت در جلسات بعدی آموزش همراه شوید با تشکر***
کد: 845گروه: آموزش
موضوع مورد بحث: آموزش
انتخاب موضوع
تیتر
متن
کد امنیتی